Wiosna!

/ czwartek, 21 marca 2013 /
fot. vegefit

Z okazji wiosny postanowiłam wrócić do fitblogowego świata jako bloggerka, nie tylko czytelniczka. Wierze, że wiosna, dłuższy dzień i nieco wyższe temperatury nieco bardziej sprzyjają aktywności fizycznej i zdrowszemu odżywianiu niż cóż... Zima. Gdyby jeszcze pogoda za oknem była bardziej wiosenna...
Mimo nie prowadzenia bloga nie zapadłam w sen zimowy. Zamiast tego z mniejszą lub większą częstotliwością biegałam, chodziłam po górach kiedy tylko udało mi się znaleźć kilka wolnych dni na wyjazd, a mój sposób odżywiania od prawie trzech miesięcy coraz bardziej przypomina dietę wegańską (z produktów odzwierzęcych spożywam już tylko produkty pszczele, z których na razie nie planuje rezygnować).
Nie wiem czy jestem teraz bardziej fit niż 3 miesiące temu, ale czuje, że to będzie owocna wiosna!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Copyright © Vege&Fit, All rights reserved